Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Flygförseningar

Av Johan Hammar - 20 augusti 2008 23:35

Gahh! segt när fly går i sönder och det blir grova förseningar! Mest synd om gästerna som ska flyga henm till stavanger fast som får flyga till bergen istället. först att inte flyget går förren klockan 01.00 på natten sen är det 4 timmar i flyg till bergen för att sen byta till buss i 7 timmar! Kul! Fin avslutning på semestern.

Nu har iaf vi lagat Pannkakor och ätit tillsammans med Glass, bannaner och massvis med chokladsås! MUMS!

Av Johan Hammar - 10 september 2008 00:22

Okej.  Bara att ta tjuren vid hornen. Efter många om och men så får jag väl fan skriva om detta långa in lägget. Denna gång gör jag det i word och klistrar in det i bloggen senare. Det finns en hel del att berätta om. Mycket har onekligen hänt sen si...

Av Johan Hammar - 9 september 2008 22:50

JAg hatar denna jävla skitbloggen!! DEN SUGER!!! Kanske är det mest för att jag precis hade skrivit ett inlägg typ typ en a4 sida som tog 1 timme att skriva och sen bara skiten försvann eftersom jag inte hade varit aktiv tillräckligt länge!!! VARFÖR ...

Av Johan Hammar - 4 september 2008 22:06

tillbaka i trevliga kemer igen. Nu sitter jag på ett helt tomt hotell och bloggar så här på kvällstiden. Lugnt och stilla är det iallafall! Kom hit igår efter att ha varit hela dagen på flygplatsen. Från klockan 10 på morgonen till klockan 6 på kväll...

Av Johan Hammar - 2 september 2008 20:56

precis hemkommen från jobb och veckomöte. Känner mig tom och lite ledsen. Brukar aldrig göra det men jag tror att det har att göra med att säsongen börjar lida mot sitt slut och det känns väldigt påtagligt just nu. Många åker från Alanya redan nästa ...

Av Johan Hammar - 1 september 2008 23:19

efter den värsta festkvällen i mannaminne i Torsdagskväll så börjar kroppen nu så smått återhämta sig, så här första dagen på Ramadan eller ramasan som det så vackert kallas i Turkiet. Lördagen tillbringades med att checka in gäster på flygplatsen. M...

Vad är mest viktigt för en bra semester?