Av Johan Hammar - 22 augusti 2008 23:43

Jävlar va det var gott med köttbullar! Ojojoj! Jag had köpt två kilo färs och tre köttbullar blev över! Var tvungen att ringa och rådfråga lite med mor och far om hur jag skulle göra men det var ingaproblem och köttbullarna smakade nästan precis som hemma! Jutta hade lagat en fantastiskt god brunsås och henna hade gjort sallad och kokt potatis! Herregud va det var gott med lite riktigt svenskt käk! det var nästan helt tyst vid matbordet eftersom alla bara vräkte i sig! =)

Idag har jag varit på Pamukkale för tredje veckan i rad. Hmmz.. börjar få kraftiga sittsår nu. inte roligt med den bussresan så ofta! Idag har jag iaf haft Jutta med mig så det var roligt med lite sällskap! Turen gick bra och de flesta verkade nöja. Utom danskarna som verkar ha kraftiga problem med min dialekt stundtals. Vi hade också med oss en förträffligt bra lokalguide som verkligen fixade det mesta! Men bussen var juh inte den snabbast därför tog det rätt lång tid idag. Nästa vecka är det inte jag som ska dit! SKÖNT!

Av Johan Hammar - 21 augusti 2008 14:15

trodde jag skulle få vara ledig idag, men på grund av tiddigare nämnda flygförseningar så blev det inte så utan jag fick hjälpa Linus med ell välkommstmöte istället. Men som den gode anställde jag är så var detta inga problem. Allting klaffade även om vi inte sålde så många utflyckter!

Resten av dagen skall tillbringas vid poolen och ikväll blir det Swedishnight med kötbullar potatis och brunsås! Fy fasiken vad gott det ska bli!

Av Johan Hammar - 20 augusti 2008 23:35

Gahh! segt när fly går i sönder och det blir grova förseningar! Mest synd om gästerna som ska flyga henm till stavanger fast som får flyga till bergen istället. först att inte flyget går förren klockan 01.00 på natten sen är det 4 timmar i flyg till bergen för att sen byta till buss i 7 timmar! Kul! Fin avslutning på semestern.

Nu har iaf vi lagat Pannkakor och ätit tillsammans med Glass, bannaner och massvis med chokladsås! MUMS!

Av Johan Hammar - 20 augusti 2008 14:09

Nu har jag precis vaknat efter en hård natt på flygplatsen... eller nä det var inte särskildt hårt. Allting gick som det skulle men det sega var att jag och elise inte var tillbaka i side förren vidd kockan 6 tiden på morgonen. Nu ska jag chilla lite sen ska vi ut och kolla runt lite på hotellen...

WOW

Av Johan Hammar - 19 augusti 2008 22:43

idag har vi varit på WOW-träning i Alanya! Spännande! Jag älskar WOW träning, vi ska försöka brainstorma fram nya ideer och sätt att göra företaget bättre och till vår hjälp så har vi en massa pyssel, godis, lera och lego som ska hjälpa oss att tänka! Perfekt, jag tänker extra bra när jag äter massvis med godis! en roligt dag, vi disukterade massa olika ideer med folket från Alanya. Trevligt också att komma in till alanya för en gångs skull! Inte ofta man är där nuförtiden!

Jag, henna, Elise, Meidie och jutta (Vi från side som var där) stannade kvar på crazy horse (där vi va) och åt riktigt god mat efteråt!

tråkigt är att nu har peter fått flytta till Alanya igen. Vi kommer sakna hans humor mycket här i team side!

Av Johan Hammar - 18 augusti 2008 13:55

Ohyeah! Manavgat rivertrip idag igen! Jag älskar denna utflyckten och dagen till ära hade jag också med mig min favorit turk, Ismail. Vilken skön snubbe alltså! Jag körde 1an och jutta och henna körde 2an. Vi hade 63 pers så det blev till att ha två bussar idag!

För en gångs skulle körde jag utan kompendiet och det gick alldeles strålande! När dagen var slut så fick både isamil och busschaffören rikligt med dricks så dom blev så glada att dom köpte 1 liter coca cola till lilla mig! snällt!

aftonen tillbringade jag med Åse, Emma och Meidie på side hills grillbuffet! och allting avslutades med en Irish coffey som var alldelles för stark!

Av Johan Hammar - 14 augusti 2008 17:45

Så där ja! efter många om och men så tryckte jag på knappen och skickade in min vinteransökan. Det resulterade i följande:

1. Guide - Cape Verde

2. Guide - Dominikanska republiken

3. Guide - Teneriffa

Puh.. en sten har lättat från mitt hjärta och jag känner mig nöjd med mina ansökningar. Har länge övervägt mitt beslut och tack till alla er som har röstat, men tyvärr sket jag blankt i vad ni tyckte! =) haha!

Nu blir det en uppfriskande dusch tror jag...

Av Johan Hammar - 14 augusti 2008 11:07

Jaha.. då var man tillbaka på sitt rum i Side igen! Det är verkligen najs. Har saknat lite kvalitets sällskap bort i kemer nu. Flygplatsdag i går och det gick väl rätt så bra tyckte jag. I dag blev jag ledig eftersom jag ska besöka Pamukkale i morgon igen. Ohh vad jag älskar att åka buss dit!

Värre är att idag ska vi ansöka om våra nya destinationer.. Jag är nervös, men tror jag har bestämt mig för att det blir Kap verde som första och andra val. Sen måste man juh tyvärr söka en kanarieö också så det blir nog teneriffa i tredje hand. Sen återstår det väl bara att se vart man hamnar... Puh.. nervöst! Jaja ska till kontoret nu och snacka lite med dom andra, sen får vi se vad som händer ikväll... Wish me luck!

Vad är mest viktigt för en bra semester?